PARTYINFO
STEREO MC´S
Datum konání: |
01.02.2003 - sobota |
Místo konání: |
Praha - Malá sportovní hala - Incheba |
DJs: |
Loutka vs. Tráva (Back in the Day Old Skool Set), Lumiere, Kel, John Buckby (UK) vocalists: Charlie One, Big J., Nile, Owen (UK) |
Live: |
Stereo MC´s - live in concert, Schmoov! (UK), Stephunk T. |
Popis: |
all night party with live acts & DJs vstupenky - Ticketpro (normální 540 CZK + poplatky, VIP 780 CZK + poplatky) - vstupenky na 29.11. zůstávají v platnosti start 19:30, end 06:00 v den koncertu omezené množství vstupenek v pokladně u hlavního vstupu na pražském Výstavišti od 18:00 od 0:00 vstup 190 CZK vstup od 18 let! |
Rozhovor se Stereo MC's
Jak jste se vlastně dali dohromady?
Známe se s Robem už od sedmi let, takže jednoho dne jsme prostě spolu začali nahrávat tracky a bylo to. Pak už jen vybrat název, přibrat další muzikanty a začít vydávat.
Vzpomínám si, že když vyšlo Connected, byla to neskutečná pecka. Jak jste to v té době vnímali vy?
Měli jsme už za sebou pár hitů, takže když jsem nahráli Connected a pustili to na firmě, všichni z toho byli nadšení, my jsme to brali vcelku normálně. Pak to postupně vyšlo, stal se z toho obrovský hit, hrálo se to všude v televizi, v rádiu a lidi na koncertech to začali brát hodně euforicky. Bylo to rozhodně příjemné a nebylo špatné být hvězdami. Pak když vyšlo album Connected a z něj další hity, to už jsme byli neustále na turné a tak jsme to celé kolem vlastně ani nevnímali.
Vidíš, Connected. Album, které vám zaručilo nesmrtelnost.
I tak se to dá říct. Tehdy byla taková doba, prostě jsme to nahráli a pustili ven. Vůbec jsme netušili, že to bude takový úspěch. Ale byl a to, co následovalo, byl i pro nás trochu šok. Dva roky na turné, jeden koncert za druhým, rozhovory, televize, rádia, časopisy, titulní stránky. Najednou bylo po všem a všichni po nás chtěli další album. Tak jsme ho nevydali.
Na rovinu, není běžné že se na 8 let odmlčíte a když se pak vrátíte, lidi vás přijmou jako kdyby nic. To přece není normální, ne?
To asi skutečně normální není, ale myslím, že to je zasloužené. Odehráli jsme opravdu hodně koncertů, vydali tehdy tři alba a měli opravdu dost hitů, některé z nich se hrají dodnes a mnohé byly i třeba v TV reklamách. Takže jsme tu vlastně celou tu dobu byli, jen jsme nevydávali novou muziku.
Tehdy, v té době kolem Connected bylo mnoho skupin – 808 State, The Shamen, Orbital, Deeelite, Orb, KLF. Po většině z nich už dneska není ani vidu, ani slechu.
Kdyby jsme tehdy podlehli tlaku firmy a vydali další album už v 94, nejspíš ani po nás by nebylo ani vidu, ani slechu. Většina tehdejších skupin podlehla tlaku svých firem a vydávali desky, které vyjít neměly. Vezmi si třeba The Shamen. To je ideální příklad. Víš, když jsi dva roky na turné a nemáš čas na nic jiného, jak chceš nahrát dobré album?
To naprosto souhlasím. Slyšel jsem, že vaše poslední album, Deep, Down and Dirty jste ve studiu nahrávali naživo.
Nahrávali jsme ho ve studiu a určitě jsme ho nahrávali naživo, ale tak jsme nahrávali všechny naše desky. Sejdeme se společně na několik týdnů ve studiu, vezmeme všechno, co máme připravené, poslechneme si to, probereme a vymýšlíme další nápady. Když to přijde, vezmeme nástroje a začneme nahrávat. Až to celé je hotovo, sestříháme to, upravíme a zmasterujeme, někdy třeba i něco do nahrajeme a pak to vydáme. Takový je způsob naší práce, jsme hip hopová kapela (smích).
To máš pravdu. Když vyšlo Deep, Down and Dirty, okamžitě se chytilo a bylo tak trochu cítit, že přišlo přesně v tu správnou chvíli.
Ano, tak to je. Předtím jsme vydali takový experiment, DJské mix album DJ Kicks na labelu K!7, takže jsme se tím dobře připomněli. Deep, Down and Dirty vyšlo přesně v tu chvíli, kdy začala být taneční muzika nudná a stereotypní. Naše album bylo přesně tím jiné, že nabízelo hodně živé muziky a zajímavých postupů. Trochu jsme tím nabořili fádnost současného DJského světa, kdy už vycházejí vlastně jen DJ tools, tedy desky dělané DJi pro DJe. My jsme takoví byli vždycky, vždycky to bylo po našem. Proto jsme rádi, když jsme tehdy nepodlehli tlaku firmy a raději se na čas rozešli.
Když jsme u současné krize taneční muziky, jak to celé vidíš? Asi to je opravdu obrovskou nadprodukcí, že?
House music se stala za posledních deset let velmi výnosným byznysem. Nemusíš nic moc umět a stačí ve studiu smíchat tři dobré loopy a hezký vokál a můžeš vydělat milióny. A tak to pochopitelně většina lidí dělala a dělá, takže se není čemu divit, že to dnes nikoho nebaví. Je to opravdu nuda, poslouchat dokolečka deset let to samé. House byl najednou v televizích, rádiích, všude ho bylo plno. Začalo vycházet hodně časopisů, které tlačily dopředu své vyvolené a když jsi dobře zaplatil, tlačily i tebe.
Z house muziky úplně zmizela energie, kterou kdysi měla a stala se pouhým produktem k pobavení lidí, jen DJskými tools, nástroji k tomu, aby všichni ti ne-muzikanti mohli hrát. My jsme hudebníci a proto hrajeme a proto hrajeme naživo, ve studiu i na koncertech. Nebudeme přeci pouštět datku. A není to jenom house, které má tenhle problém, je to dneska problém hodně stylů, třeba hip hopu. I v něm je v současnosti většina těch, kteří muziku jen vyrábějí, nenahrávají.
Viděl jsem vás letos v létě na festivalu Pohoda na Slovensku, pro mě poprvé. Předtím jste nikdy ve střední nebo východní Evropě nebyli, takže jaké bylo první seznámení se?
Líbilo se nám tam a tak nás moc nezajímá, že náš label je proti tomu, abychom hráli v zemích, kde se moc neprodávají naše desky. Budeme si hrát, kde chceme a všude tam, kde mají lidi rádi muziku. To, že lidi v některých zemích nejsou tak bohatí, jako my tady v UK nebo v Německu a nemají na desky přeci nemůže znamenat, že nemají právo slyšet nás či jakoukoliv jinou kapelu.
Tak to mi děláš radost, víš, že jsi první z velkého byznysu, od koho tohle slyším?
Ani se nedivím, hodně kapel je dnes zhýčkaných a líných, jedou krátké turné k desce a nejlépe tam, kde se pak deska velmi dobře prodá. Stačí jim to, stačí jim vydělávat velké peníze za velké prodeje a na přilepšenou si párkrát zahrají. My milujeme živé hraní, atmosféru a kontakt s publikem. To raději nebudeme nahrávat ve studiu, než přestat hrát koncerty. Takže je jasné, že velmi rádi vyjedeme třeba k vám, do střední a východní Evropy, kde jsme zatím nikdy nehráli.
Letos u vás a třeba v Makedonii, příští rok chceme na Ukrajinu, do Ruska, do Litvy, Polska. Nikdy jsme v těchto místech nehráli a je naprosto úžasné, jak fajn nás lidé tam u vás přijímají. Chceme bavit lidi a žít s nimi, to je náš směr. Ne vydávat desky a být milionáři. Vezmi si třeba, jak málo těch slavných skupin hraje živě, většina z nich si vystačí s datkou a hraním si na to, jak hrají.
Máš pravdu, když jsem vás slyšel, bylo to opravdu úžasné. Už předtím jsem viděl několik kapel, které hrály skutečně živě a dost se mi přejedlo takové to poskakování dvou figurek na pódiu, kroutících čudlíky na mixu a přitom vše jede ze záznamu.
U nás ve studiu na Gee Street nahrávali třeba Orbital. A pak, když jsem je viděl na koncertě a slyšel úplně to samé, co nahráli u nás, prostě to pustili z datky a dělali důležité. To opravdu není nic pro nás.
Přiznám se, že jsem asi dost překvapil Toma z Chemical Brothers, když jsem mu po jeho pražském koncertu řekl: Sorry Tome, ale tohle, co děláte, to je shit. Miluju vaši první desku, ale teď už to nestojí za nic. A ten koncert? Jděte s tím někam.
Ano, to je přesně ono. Dva kluci na pódiu, hrající ze záznamu to, co natočili ve studiu. Za velké peníze a hodně slávy. To je ta degradace house music, tohle je přesně ono. Stačí málo a kdokoliv může být slavný.
Myslíš, že je to leností?
Jistě, je to třeba i leností, ale hlavně tím, že to prostě nikomu nevadí. Dav lidí s rukama nad hlavou aplauduje, promotéři jsou spokojení, časopisy mají o čem psát a koho fotit, každý týden nová hvězda. Proč by se snažili dělat náročná cvičení, přípravy, sehrávat kapelu, jezdit s velkým aparátem a mít s tím spousty starostí, když..
Vy hrajete skutečně naživo, jen třeba bicí bych přidal.
To už se stalo, ke třem vokalistkám, Robovi a mě přibude na novém turné už i bubeník. Už to bude opravdu naživo!
A co nové album, Retroactive?
Mělo vyjít v listopadu, ale bude až v únoru. Nechtěli to vydat před vánoci, že prý... Robin Williams má větší šance prodat předvánoční desku než my a tak náš label ustoupil a vyjdeme až po novém roce. Je to album Best Of, takže je to vlastně jedno. To posunutí nám způsobilo hodně problémů, bylo připraveno celé turné a tak se vše muselo předělávat, což nám rozhodně neudělalo radost. Ale nakonec to zvládneme a vyjdeme o pár měsíců později.
Bude na něm tedy sbírka vašich nej hitů, ale co třeba nějaký nový track?
To dělají všichni, že na album největších hitů přidají dva nové songy. Asi si tím chtějí víc vydělat, když k albu mohou vydat i další singly. To není náš případ, my nic takového nechceme dělat. Když album hitů, má to být album hitů. A na nové věci si počkejte až na nové album. To naše vyjde asi na konci příštího roku.
Jaký ty sám vidíš rozdíl mezi Stereo MCs 87 – 92 a těmi dnes?
Zkušenosti a je nám víc let.... (smích)
Kromě jiného máte taky label Gee Street, pomáháte lidem jako Finley Quale či Jurassic 5, remixovali jste Madonnu...
A hodně dalších věcí. Hodně z toho jsme dělali v době, kdy nevycházeli naše desky jako Stereo MCs, takže teď to je obráceně, věnujeme se naplno Stereo MCs a děláme jen toto. Ostatní věci musejí zase počkat.
A co tedy bude náplní vašeho nového turné?
Hudba od Stereo MCs...
Konečně přijedete i do Prahy, sice na druhý pokus, po posunutém termínu, ale přece.
Náš pražský koncert byl naplánován těsně před zahájení britského a světového turné. Chtěli jsme přijet alespoň k vám, když už bylo celé turné zrušeno. Ale bylo by to hodně složité udělat jen jeden koncert, vytržený z kontextu. Ani by to nemělo význam.
A co chystáte dál?
Teď vyjde už zmíněná kompilace největších hitů a potom budeme asi půl roku na turné, včetně velkých letních open airů. Máme už něco nahráno a připraveno na nové album, které chceme po prázdninách dokončit, aby vyšlo ještě do konce roku. A dál se uvidí...
Stereo MC´s v Praze – 1. února 2003
Rozhovor se skupinou Stero MC's (Nick Hallam), která vystoupí v Malé sportovní hale již tuto sobotu, připravil pro časopis Bassline Aleš Bleha.
Známe se s Robem už od sedmi let, takže jednoho dne jsme prostě spolu začali nahrávat tracky a bylo to. Pak už jen vybrat název, přibrat další muzikanty a začít vydávat.
Vzpomínám si, že když vyšlo Connected, byla to neskutečná pecka. Jak jste to v té době vnímali vy?
Měli jsme už za sebou pár hitů, takže když jsem nahráli Connected a pustili to na firmě, všichni z toho byli nadšení, my jsme to brali vcelku normálně. Pak to postupně vyšlo, stal se z toho obrovský hit, hrálo se to všude v televizi, v rádiu a lidi na koncertech to začali brát hodně euforicky. Bylo to rozhodně příjemné a nebylo špatné být hvězdami. Pak když vyšlo album Connected a z něj další hity, to už jsme byli neustále na turné a tak jsme to celé kolem vlastně ani nevnímali.
Vidíš, Connected. Album, které vám zaručilo nesmrtelnost.
I tak se to dá říct. Tehdy byla taková doba, prostě jsme to nahráli a pustili ven. Vůbec jsme netušili, že to bude takový úspěch. Ale byl a to, co následovalo, byl i pro nás trochu šok. Dva roky na turné, jeden koncert za druhým, rozhovory, televize, rádia, časopisy, titulní stránky. Najednou bylo po všem a všichni po nás chtěli další album. Tak jsme ho nevydali.
Na rovinu, není běžné že se na 8 let odmlčíte a když se pak vrátíte, lidi vás přijmou jako kdyby nic. To přece není normální, ne?
To asi skutečně normální není, ale myslím, že to je zasloužené. Odehráli jsme opravdu hodně koncertů, vydali tehdy tři alba a měli opravdu dost hitů, některé z nich se hrají dodnes a mnohé byly i třeba v TV reklamách. Takže jsme tu vlastně celou tu dobu byli, jen jsme nevydávali novou muziku.
Tehdy, v té době kolem Connected bylo mnoho skupin – 808 State, The Shamen, Orbital, Deeelite, Orb, KLF. Po většině z nich už dneska není ani vidu, ani slechu.
Kdyby jsme tehdy podlehli tlaku firmy a vydali další album už v 94, nejspíš ani po nás by nebylo ani vidu, ani slechu. Většina tehdejších skupin podlehla tlaku svých firem a vydávali desky, které vyjít neměly. Vezmi si třeba The Shamen. To je ideální příklad. Víš, když jsi dva roky na turné a nemáš čas na nic jiného, jak chceš nahrát dobré album?
To naprosto souhlasím. Slyšel jsem, že vaše poslední album, Deep, Down and Dirty jste ve studiu nahrávali naživo.
Nahrávali jsme ho ve studiu a určitě jsme ho nahrávali naživo, ale tak jsme nahrávali všechny naše desky. Sejdeme se společně na několik týdnů ve studiu, vezmeme všechno, co máme připravené, poslechneme si to, probereme a vymýšlíme další nápady. Když to přijde, vezmeme nástroje a začneme nahrávat. Až to celé je hotovo, sestříháme to, upravíme a zmasterujeme, někdy třeba i něco do nahrajeme a pak to vydáme. Takový je způsob naší práce, jsme hip hopová kapela (smích).
To máš pravdu. Když vyšlo Deep, Down and Dirty, okamžitě se chytilo a bylo tak trochu cítit, že přišlo přesně v tu správnou chvíli.
Ano, tak to je. Předtím jsme vydali takový experiment, DJské mix album DJ Kicks na labelu K!7, takže jsme se tím dobře připomněli. Deep, Down and Dirty vyšlo přesně v tu chvíli, kdy začala být taneční muzika nudná a stereotypní. Naše album bylo přesně tím jiné, že nabízelo hodně živé muziky a zajímavých postupů. Trochu jsme tím nabořili fádnost současného DJského světa, kdy už vycházejí vlastně jen DJ tools, tedy desky dělané DJi pro DJe. My jsme takoví byli vždycky, vždycky to bylo po našem. Proto jsme rádi, když jsme tehdy nepodlehli tlaku firmy a raději se na čas rozešli.
Když jsme u současné krize taneční muziky, jak to celé vidíš? Asi to je opravdu obrovskou nadprodukcí, že?
House music se stala za posledních deset let velmi výnosným byznysem. Nemusíš nic moc umět a stačí ve studiu smíchat tři dobré loopy a hezký vokál a můžeš vydělat milióny. A tak to pochopitelně většina lidí dělala a dělá, takže se není čemu divit, že to dnes nikoho nebaví. Je to opravdu nuda, poslouchat dokolečka deset let to samé. House byl najednou v televizích, rádiích, všude ho bylo plno. Začalo vycházet hodně časopisů, které tlačily dopředu své vyvolené a když jsi dobře zaplatil, tlačily i tebe.
Z house muziky úplně zmizela energie, kterou kdysi měla a stala se pouhým produktem k pobavení lidí, jen DJskými tools, nástroji k tomu, aby všichni ti ne-muzikanti mohli hrát. My jsme hudebníci a proto hrajeme a proto hrajeme naživo, ve studiu i na koncertech. Nebudeme přeci pouštět datku. A není to jenom house, které má tenhle problém, je to dneska problém hodně stylů, třeba hip hopu. I v něm je v současnosti většina těch, kteří muziku jen vyrábějí, nenahrávají.
Viděl jsem vás letos v létě na festivalu Pohoda na Slovensku, pro mě poprvé. Předtím jste nikdy ve střední nebo východní Evropě nebyli, takže jaké bylo první seznámení se?
Líbilo se nám tam a tak nás moc nezajímá, že náš label je proti tomu, abychom hráli v zemích, kde se moc neprodávají naše desky. Budeme si hrát, kde chceme a všude tam, kde mají lidi rádi muziku. To, že lidi v některých zemích nejsou tak bohatí, jako my tady v UK nebo v Německu a nemají na desky přeci nemůže znamenat, že nemají právo slyšet nás či jakoukoliv jinou kapelu.
Tak to mi děláš radost, víš, že jsi první z velkého byznysu, od koho tohle slyším?
Ani se nedivím, hodně kapel je dnes zhýčkaných a líných, jedou krátké turné k desce a nejlépe tam, kde se pak deska velmi dobře prodá. Stačí jim to, stačí jim vydělávat velké peníze za velké prodeje a na přilepšenou si párkrát zahrají. My milujeme živé hraní, atmosféru a kontakt s publikem. To raději nebudeme nahrávat ve studiu, než přestat hrát koncerty. Takže je jasné, že velmi rádi vyjedeme třeba k vám, do střední a východní Evropy, kde jsme zatím nikdy nehráli.
Letos u vás a třeba v Makedonii, příští rok chceme na Ukrajinu, do Ruska, do Litvy, Polska. Nikdy jsme v těchto místech nehráli a je naprosto úžasné, jak fajn nás lidé tam u vás přijímají. Chceme bavit lidi a žít s nimi, to je náš směr. Ne vydávat desky a být milionáři. Vezmi si třeba, jak málo těch slavných skupin hraje živě, většina z nich si vystačí s datkou a hraním si na to, jak hrají.
Máš pravdu, když jsem vás slyšel, bylo to opravdu úžasné. Už předtím jsem viděl několik kapel, které hrály skutečně živě a dost se mi přejedlo takové to poskakování dvou figurek na pódiu, kroutících čudlíky na mixu a přitom vše jede ze záznamu.
U nás ve studiu na Gee Street nahrávali třeba Orbital. A pak, když jsem je viděl na koncertě a slyšel úplně to samé, co nahráli u nás, prostě to pustili z datky a dělali důležité. To opravdu není nic pro nás.
Přiznám se, že jsem asi dost překvapil Toma z Chemical Brothers, když jsem mu po jeho pražském koncertu řekl: Sorry Tome, ale tohle, co děláte, to je shit. Miluju vaši první desku, ale teď už to nestojí za nic. A ten koncert? Jděte s tím někam.
Ano, to je přesně ono. Dva kluci na pódiu, hrající ze záznamu to, co natočili ve studiu. Za velké peníze a hodně slávy. To je ta degradace house music, tohle je přesně ono. Stačí málo a kdokoliv může být slavný.
Myslíš, že je to leností?
Jistě, je to třeba i leností, ale hlavně tím, že to prostě nikomu nevadí. Dav lidí s rukama nad hlavou aplauduje, promotéři jsou spokojení, časopisy mají o čem psát a koho fotit, každý týden nová hvězda. Proč by se snažili dělat náročná cvičení, přípravy, sehrávat kapelu, jezdit s velkým aparátem a mít s tím spousty starostí, když..
Vy hrajete skutečně naživo, jen třeba bicí bych přidal.
To už se stalo, ke třem vokalistkám, Robovi a mě přibude na novém turné už i bubeník. Už to bude opravdu naživo!
A co nové album, Retroactive?
Mělo vyjít v listopadu, ale bude až v únoru. Nechtěli to vydat před vánoci, že prý... Robin Williams má větší šance prodat předvánoční desku než my a tak náš label ustoupil a vyjdeme až po novém roce. Je to album Best Of, takže je to vlastně jedno. To posunutí nám způsobilo hodně problémů, bylo připraveno celé turné a tak se vše muselo předělávat, což nám rozhodně neudělalo radost. Ale nakonec to zvládneme a vyjdeme o pár měsíců později.
Bude na něm tedy sbírka vašich nej hitů, ale co třeba nějaký nový track?
To dělají všichni, že na album největších hitů přidají dva nové songy. Asi si tím chtějí víc vydělat, když k albu mohou vydat i další singly. To není náš případ, my nic takového nechceme dělat. Když album hitů, má to být album hitů. A na nové věci si počkejte až na nové album. To naše vyjde asi na konci příštího roku.
Jaký ty sám vidíš rozdíl mezi Stereo MCs 87 – 92 a těmi dnes?
Zkušenosti a je nám víc let.... (smích)
Kromě jiného máte taky label Gee Street, pomáháte lidem jako Finley Quale či Jurassic 5, remixovali jste Madonnu...
A hodně dalších věcí. Hodně z toho jsme dělali v době, kdy nevycházeli naše desky jako Stereo MCs, takže teď to je obráceně, věnujeme se naplno Stereo MCs a děláme jen toto. Ostatní věci musejí zase počkat.
A co tedy bude náplní vašeho nového turné?
Hudba od Stereo MCs...
Konečně přijedete i do Prahy, sice na druhý pokus, po posunutém termínu, ale přece.
Náš pražský koncert byl naplánován těsně před zahájení britského a světového turné. Chtěli jsme přijet alespoň k vám, když už bylo celé turné zrušeno. Ale bylo by to hodně složité udělat jen jeden koncert, vytržený z kontextu. Ani by to nemělo význam.
A co chystáte dál?
Teď vyjde už zmíněná kompilace největších hitů a potom budeme asi půl roku na turné, včetně velkých letních open airů. Máme už něco nahráno a připraveno na nové album, které chceme po prázdninách dokončit, aby vyšlo ještě do konce roku. A dál se uvidí...
Stereo MC´s v Praze – 1. února 2003
Jedenáct hodiny hudby, dvě živá vystoupení, DJs s vokalisty, a především koncert STEREO MC’S! To vše a mnohem více na Vás čeká již tuto sobotu 1. února v Malé sportovní hale na pražském Výstavišti.
A protože se plní naše očekávání o velkém zájmu o tuto akci, doporučujeme všem, kteří ještě nemají vstupenky, aby si je co nejdříve obstarali v předprodeji sítě Ticketpro.
A co Vás čeká na místě? Zrekonstruovaná Malá sportovní hala, které se bohužel nevyhnuly srpnové povodně loňského roku. Ale nebojte se, pronajímatel haly investoval nemalé prostředky na její renovaci a postaral se o komplet nové rozvody elektřiny, opravenou podlahu bez ochranných hokejových bariér, takže se prostor ještě zvětšil, zbrusu nové toalety, které budou samozřejmě obohaceny o mobilní toalety, nově vymalované chodby, apod.
A co nabídne produkce? Pódium úctyhodných rozměrů 12x10 metrů, nad kterým se bude tyčit ground-support ověšený světelným parkem – přes 30 pohyblivých světel a samozřejmě spousty statických, které společně s mlhou a dekoračními světly zvýrazní tu pravou koncertní atmosféru.
Z ground-supportu nad pódiem se na Vás bude valit tradiční EAW zvukový systém, a budete mít rozhodně co dělat se udržet v blízkosti pódia, neboť basy na Vás bude valit rekordních 34 basových reprobeden.
A kromě perfektního zvuku a světelné show se můžete těšit i na tradiční video od našich vrchních dodavatelů LOOX, kteří Vám vždy zprostředkují podívanou, kterou jste ještě neviděli.
A co by to bylo za party, kdyby na ní nebylo dostatek barů se vším, co k nim patří. Dva obrovské bary v obou rozích naproti podiu nabídnou tradiční výběr všech drinků, které by na akci tohoto typu neměly chybět – točené pivo, alko i nealko a samozřejmě i něco k snědku. Míchané nápoje dle Vašeho přání či z vybraného menu budete moci vychutnávat až do rána.
Takže, příjemnou zábavu!!!
1. února 2002 se v Malé Sportovní Hale můžete těšit na all night party, která začne v 19:00 a skončí v 06:00 druhý den ráno.
Vstupné v předprodeji sítě TicketPro 540 Kč + popl., VIP vstupenky 780 Kč + popl.
Vstupenky zakoupené v předprodeji na datum 29.11. platí pro nový termín koncertu. Případné reklamace vyřizuje TicketPro.
Get Connected na www.beeswax.cz/ibeat nebo www.ticketpro.cz.
Jedenáct hodiny hudby, dvě živá vystoupení, DJs s vokalisty, a především koncert STEREO MC’S! To vše a mnohem více na Vás čeká již tuto sobotu 1. února v Malé sportovní hale na pražském Výstavišti.
A protože se plní naše očekávání o velkém zájmu o tuto akci, doporučujeme všem, kteří ještě nemají vstupenky, aby si je co nejdříve obstarali v předprodeji sítě Ticketpro.
A co Vás čeká na místě? Zrekonstruovaná Malá sportovní hala, které se bohužel nevyhnuly srpnové povodně loňského roku. Ale nebojte se, pronajímatel haly investoval nemalé prostředky na její renovaci a postaral se o komplet nové rozvody elektřiny, opravenou podlahu bez ochranných hokejových bariér, takže se prostor ještě zvětšil, zbrusu nové toalety, které budou samozřejmě obohaceny o mobilní toalety, nově vymalované chodby, apod.
A co nabídne produkce? Pódium úctyhodných rozměrů 12x10 metrů, nad kterým se bude tyčit ground-support ověšený světelným parkem – přes 30 pohyblivých světel a samozřejmě spousty statických, které společně s mlhou a dekoračními světly zvýrazní tu pravou koncertní atmosféru.
Z ground-supportu nad pódiem se na Vás bude valit tradiční EAW zvukový systém, a budete mít rozhodně co dělat se udržet v blízkosti pódia, neboť basy na Vás bude valit rekordních 34 basových reprobeden.
A kromě perfektního zvuku a světelné show se můžete těšit i na tradiční video od našich vrchních dodavatelů LOOX, kteří Vám vždy zprostředkují podívanou, kterou jste ještě neviděli.
A co by to bylo za party, kdyby na ní nebylo dostatek barů se vším, co k nim patří. Dva obrovské bary v obou rozích naproti podiu nabídnou tradiční výběr všech drinků, které by na akci tohoto typu neměly chybět – točené pivo, alko i nealko a samozřejmě i něco k snědku. Míchané nápoje dle Vašeho přání či z vybraného menu budete moci vychutnávat až do rána.
Takže, příjemnou zábavu!!!
1. února 2002 se v Malé Sportovní Hale můžete těšit na all night party, která začne v 19:00 a skončí v 06:00 druhý den ráno.
Vstupné v předprodeji sítě TicketPro 540 Kč + popl., VIP vstupenky 780 Kč + popl.
Vstupenky zakoupené v předprodeji na datum 29.11. platí pro nový termín koncertu. Případné reklamace vyřizuje TicketPro.
Get Connected na www.beeswax.cz/ibeat nebo www.ticketpro.cz.